Poging tot Spaans in Honduras

14 november 2012 - Utila, Honduras

Utilia is de goedkoopste plek van de wereld om je duikbrevet te halen dus HET moment voor Janneke. Ik heb niks met duiken maar besluit wel mee te gaan naar het gezelligste eiland van Honduras. In mijn gedachte lijkt het op 'Caye Caulker' en ik vind het dan ook niet erg om een weekje mee te gaan en niks te doen daar.

Na een wilde boottrip van drie kwartier kwamen we aan op het eiland. Het leek net Nederland qua weer want het regende pijpenstelen....

Bij aankomst bleek het geen 'Caye Caulker' te zijn en door het slechte weer was er niet veel te beleven op het eiland. Ik besloot een plekje te zoeken waar ik verder kon met mijn Spaanse les.
Na de eerste les werd al snel duidelijk dat de lerares geen lerares was, maar gewoon iemand die Spaans spreekt. Erg leerzaam was het niet dus besloot ik zelf maar te studeren met het lesmateriaal wat ik nog had uit Guatamala. D

Na een week in de regen op dit eiland was ik blij hier weg te kunnen.