A new start

22 januari 2013 - La Paz, Bolivia

Iedereen zal vast erg nieuwsgierig zijn naar de veranderingen hier, dus vandaar alvast een update..

Ik loop al een tijd met idee rond om alleen verder te gaan. Tijdens de reis heb ik gemerkt dat Janneke en ik heel verschillend zijn. We hebben het heel leuk gehad samen maar er zijn ook momenten geweest dat het flink botste. De afgelopen weken ben ik me gaan beseffen dat ik teveel water bij de wijn heb gedaan de afgelopen periode en dat mijn reis er anders uit zou zien als we beide onze eigen weg zouden gaan.

Ik maak deze reis maar één keer en wil straks niet op een reis terug kijken waarin ik spijt heb van de keuzes die ik heb gemaakt of juist niet heb gemaakt. Tijd om mijn eigen weg te gaan dus.. heel spannend maar ook heel leuk!

Rona reist de komende tijd met me mee. We kunnen het goed vinden met elkaar en onze manier van reizen sluit meer op elkaar aan. Samen hopen we weer leuke dingen te gaan mee maken. Dit hebben we natuurlijk al gedaan, maar omdat ik achterloop  met de verhalen weten jullie daar nog niks van, haha... ;)

To be continued....

1. Kip:
    22 januari 2013
    :) trots op jou!
  2. Janneke:
    23 januari 2013
    Een hele fijne reis samen! Geniet van alles! En kom voor jezelf en je belangen op! Want indd je doet dit maar een keer ;-)
  3. Karlijn smeding:
    23 januari 2013
    Een dappere en goede keuze. Je gevoel volgen is altijd goed, zeker als je het maar een keer in je leven doet! Succes en veel plezier! Ik ga je volgen. :) X
  4. Melany:
    23 januari 2013
    Knap van je dat je niet voor de makkelijkste weg kiest! Enjoy de rest van je reis!
  5. Niels:
    goed zo...
  6. Petra konings:
    23 januari 2013
    Nou dames maak er iets mooi's van !!!
  7. Marijn:
    26 januari 2013
    Héél véél plezier, Miloutje!
  8. Brabantse Fans:
    27 januari 2013
    Hoi,
    Het is heel moedig om deze stap te zetten. Geniet van jullie toekomstige pad.
    Wij blijven jullie met veel belangstelling volgen.